+ 374 55 39 00 36
              تماس با ما

   
   



 

 

 

 

 

تور دریاچه سوان و دلیجان

برنامه تور

  1. تور دریاچه سوان و دلیجانحرکت صبح ساعت ۱۰
  2. نیم راه پذیرایی با نوشابه یا قهوه یا آبجو - با انتخاب مسافر
  3. بازدید از دلیجان (مدطقه جنگلی)، کلیسا هاقارزین،
  4.  دریاچه سوان ، شبه جزیره
  5. ساعت ۲صرف ناهار در رستوران دریاچه سوان
  6. بعد از ناهار۲ ساعت در اختیار مسافر می باشد
  7. ساعت ۶ حرکت به سوی شهر

دلیجان

تور دریاچه سوان و دلیجاندلیجان یکی از زیباترین شهرهای ارمنستان است . دلیجان هوایی معتدل با تابستانی خنک و زمستانی گرم و آفتابی دارد. همچنین هوای تازه با چشمه های معدنی که گفته می شود خاصیت شفا بخشی آن مانند آب های ویچی در فرانسه است . به این دلیل برای انسانهایی که برای استراحت به این شهر می آیند معجزه می کند، همین طور امکانات تفریحی و درمانی مختلفی برای کودکان و بزرگسالان دارد.
شهر دلیجان با کوه های قفقاز در قسمت شرقی ارمنستان در دره رود اقسدف در ارتفاع ۱۱۰-۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا می باشد محاصره شده است.رشته کوههای زیبا که با پوشش جنگلی غنی پوشیده شده است که به شکل مراتع ارتفاعات کوه های آلپ می باشند. در این شهر برای بهبود جابجایی، جاده هایی را که به شهر ایروان (٩۶ کیلومتر ) ، وانادزر و ایجوان (۳۵-۴٠ کیلومتر ) منتهی می شود بازسازی نموده اند. از ۱٩۸۶ دلیجان به راه آهن اصلی کشور پیوسته است. به عنوان منطقه سلامتی در قسمت متوسط کوهستانی، دلیجان دارای هوای معتدل در تابستان، زمستانی گرم و آب و هوایی گرم و خشک درتمام سال می باشد. میانگین درجه حرارت ماه تیر ۱۸ درجه سانتیگراد است.طبق تقسیمات سازمان ملی محیط زیست ارمنستان از سال۱٩٩۶ دلیجان از لحاظ سیاسی در منطقه ( استان ) تاوش قرار می گیرد.

دریاچه سوان

تور دریاچه سوان و دلیجاندریاچه سوان بزرگ ترین دریاچه ارمنستان است و یکی از مرتفع ترین دریاچه های جهان محسوب می شود.اسامی دیگر این دریاچه شامل گقارکونیک، دریای گقام ، لیخنس (یونانی و لاتین)، گکچا ( به ترکی به معنی دریاچه آبی) هستند.
دریاچه سوان در آستان گقارکونیک، درقسمت مرکزی جمهوری ارمنستان قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا ۱۹٠٠ متر است. مساحت دریاچه در حدود ۹۴٠ کیلومتر مربع است. آن با ۲۸ نهر و دریاچه سیراب می شود. تنها %۱۰ ازآبی که از آن خارج می شود از طریق رودخانه هرازدان مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که بقیه %۹۰ آن اتلاف می شود. دریاچه سوان در حال حاضر تنها دریاچه ای است که در داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک (که در گذشته جزیره بوده است) با.سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.