+ 374 55 39 00 36
              تماس با ما

   
   



 

 

 

 

 

هتلهای ۲ ستاره ایروان

هتل گرانادا ایروان- ارمنستان

هتل گرانادا در موقعیتی مناسب قرار گرفته به نحوی که هم به مرکز شهر ایروان نزدیک است و هم اینکه اتوبوس های زیادی از کنار هتل به مرکز شهر و سایر نقاط شهر در دسترس می باشند.اتاق های این هتل بزرگ و دارای امکانات کامل می باشند.اتاق های دو تخته این هتل 29 متر مربع و اتاق های سه تخته و یا چهار تخته این هتل 60 متر مربع و یک آپارتمان کامل می باشند.

چنانچه با خودرو شخصی به ایروان سفر می نمایید، این هتل امکان پارکینگ رایگان برای خودرو را فراهم نموده است. با اقامت در هتل گرانادا ایروان به راحتی به دیدنی های شهر ایروان، دسترسی خواهید داشت. صبحانه به صورت رایگان در این هتل سرو می گردد. این هتل از نظر تمیزی و موقعیت و امنیت دارای رنک بالایی می باشد.چنانچه می خواهید در هتلی تمیز و در منطقه ای با امنیت بالا و دسترسی محلی خیلی خوب و همچنین بسیار مقرون به صرفه در شهر ایروان ارمنستان اقامت داشته باشید.

امکانات هتل: صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال، میز نهار خوری، پارکینگ رایگان، وایرلس رایگان، خشکشویی، رستوران.

آدرس هتل گرانادا  ارمنستان : ایروان – خیابان کومیتاس, ۶۰/۵

هتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستان
هتل گرانادا ایروان- ارمنستانهتل گرانادا ایروان- ارمنستانهتل گرانادا ایروان- ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستانهتل گرانادا ایروان-ارمنستان