+ 374 55 39 00 36
              تماس با ما

   
   



 

 

 

 

 

تور دریاچه سوان و دره گل ها

برنامه تور

  • دریاچه سوان1. حرکت صبح ساعت ۱۰ از دم دفتر یا هتل

    2. نیم راه پذیرایی با نوشابه یا قهوه یا آبجو- با انتخاب مسافر

    3. بازدید از دریاچه سوان - یکی از مرتفع ترین دریاچه های آب شیری جهان ، شبه جزیره ، سه ساعت در اختیار مسافر می باشد

    4. ساعت ۳ صرف ناهار در رستوران دریاچه سوان - کباب ماهی ایشخان

    5. بعد از ناهار حرکت به سوی زاخکادزور- پیست اسکی و تله کابین

به کشور هزار و یک کلیسا، شراب و مسیحیان خوش آمدید !
کشور زیبای ارمنستان با جاذبه های فراوان گردشگری خود، در سالهای اخیر تبدیل به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران سراسر جهان و همچنین ایرانیان شده است.

دریاچه سوان

دریاچه سواندریاچه سوان بزرگ ترین دریاچه ارمنستان است و یکی از مرتفع ترین دریاچه های جهان محسوب می شود. دریاچه سوان در آستان گقارکونیک، درقسمت مرکزی جمهوری ارمنستان قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا ۱۹٠٠ متر است. مساحت دریاچه در حدود ۹۴٠ کیلومتر مربع است. آن با ۲۸ نهر و دریاچه سیراب می شود. تنها %۱۰ ازآبی که از آن خارج می شود از طریق رودخانه هرازدان مورد استفاده قرار می گیرد.
دریاچه سوان در حال حاضر تنها دریاچه ای است که در داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک (که در گذشته جزیره بوده است) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود. در سواحل شرقی نزدیک به شرجا ، پانسیونی برای نقاشان وجود دارد. 

زاخکازور-دره گل ها

تور دریاچه سوان و زاخکازوراز ایام قدیم زاخکازور هم برای زندگی و هم برای استراحت مکان مناسب بوده است. این مکان زیبا که ترجمه نامش «دره گل ها » است از قرن ۳-۵ منطقه ای قابل زندگی با آب و هوایی لطیف و سالم شناخته شده است. این شهر به دلیل آب و هوا و طبیعت خوبی که دارد خانه دوم بسیاری از دانشمندان و نویسندگان معروف هست. تحت نظر دولت زاخکازرو به شهر اسکی با استاندارد بین المللی تبدیل شده است. منطقه اسکی تنها به فاصله ۵۰ کیلومتری پایتخت ارمنستان، از دهه ۷۰ منطقه ای جذاب و توریستی در زمستان به شمار می آید. این شهر میزبان اردوی تیم شوروی سابق قبل از بازی های المپیک زمستانی مکزیک بوده است. در حال حاضر محبوب ترین منطقه زمستانی در ارمنستان است ، که صدها نفر از دوستداران اسکی و اسنوبورد را به خود جذب کرده است. در طول هفت سال اخیر زاخکازور در ارتباطی تنگاتنگ با شرکت های مرتبط بین المللی نظیر فرنچ فوند رومعو و سویس وربیر است.

 تور دریاچه سوان و دره گل هاتور دریاچه سوان و دره گل هاتور دریاچه سوان و دره گل هاتور دریاچه سوان و دره گل هاتور دریاچه سوان و دره گل هادریاچه سوانتور دریاچه سوان و دره گل هادریاچه سوانزاخکازور-دره گل ها