+ 374 55 39 00 36
              تماس با ما

   
   



 

 

 

 

 

تور معبد گارنی و کلیسای گقارد

برنامه تور

  1. تور معبد گارنی و کلیسای گقاردحرکت صبح ساعت ۱۰ از دم دفتر یا هتل
  2. عکس اندازی با کوه مقدس آرارات از بالای کامار جارنتس
  3. بازدید از معبد گارنی- قدیمیترین جای دیدنی ارمنستان
  4. بازدید از مجموعه گغارد-در کوه حکاکی شده
  5. ساعت ۳ حرکت به سوی شهر
  6. صرف ناهار در رستوران ایروان

 

پرستشگاه گارنی و دیر گقارت

 دیر گقارتپرستشگاه گارنی و دیر گقارت یکی از مکان های دیدنی هستند، که بیشتر از همه بازدید می شوند. هر دو در نزدیکی ایروان قرار دارند. در حین سفر به این بناهای یادبود باستانی، خیلی چیزهای دیدنی وجود دارند. یکی از آنها خود جاده است . جاده گارنی و گقارت یکی از زیباترین جاده های ارمنستان است. دیر گقارت در۷ مایلی گارنی قرار دارد. آن در حدود قرن چهارم تأسیس شده است.اما تاریخ بنای فعلی به قرنهای دوازدهم و سیزدهم بر می گردد. بر طبق افسانه باستانی، سرنیزه افسانه ای که در مسیح فرو رفته است به دیر گقارت آورده شده است.
پرستشگاه گارنی
پرستشگاه گارنی: 
هر ناحیه و مکان در ارمنستان با محصولات محلی و کالاهای خاص خود معروف است. گارنی با لواش (نان پیتا نازک ارمنی)، پنیر فتا، ماست، شراب، سیب، گردو، فندوق و بادام معروف است. شما می توانید آنها را از محلی ها خریداری کنید ، اما بعضی از محصولات مانند شراب تازه ، فصلی هستند و تنها در ماه نوامبر در دسترس می باشند. پرستشگاه گارنی نفوذ فرهنگ هلنی را در قرنهای اول و دوم (ق.م) در ارمنستان نشان می دهد. 

دیر گقارتدیر گقارت: مجموعه گقارت خیلی چیزهای دیدنی دارد. حجره های تراشیده شده از کوه جالب ترین آنها هستند این حجره های تراشیده شده، با آکوستیک باور نکردنی خود معروف هستند. شما دیوارهای خاچکارهای (صلیب تراشیده شده از سنگ) حیرت انگیزی را در قسمت بیرونی دیوارهای دیر حفر شده، خواهید دید. همچنین شما می توانید داخل کلیسای جامع اصلی که در سال ۱٢۱۵ ساخته شده است، شمع روشن کنید.هنگامی که در گقارت هستید روبانهای گره زده شده بر روی درختهای اطراف رودخانه و صخره های با اثرات خون قربانی شده ها را ملاحظه می کنید. روبانهای گره زده شده نمایانگر آرزوها هستند. صخره های مخصوص قربانی وقتی که شخصی گوسفند یا مرغی برای قربانی کردن می آورد، مورد استفاده قرار می گیرد.این ها سنت های مسیحی نیستند آنها به دوران باستان بر می گردند. وقتی که ارامنه تحت تأثیر ایرانیان و دین زرتشتیان قرار داشتند. ما مطمئن هستیم که شما با زیبایی طبیعت اطراف متحیر می شوید.