+ 374 55 39 00 36
              تماس با ما

   
   



 

 

 

 

 

مرکز خرید های برند دار در ایروان

مسافران تور ارمنستان می توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند
در ایروان شما با قدم زدن در خیابانها با مراکز خرید زیادی روبرو می شوید، که بیشتر این مغازها برند هستند و مسلمأ قیمتها برای ایرانیها با توجه به افت ارزش ریال در برابر دلار، نسبتنأ بالاست.

بازار صنایع دستی ارمنستان-ورنیساج

بازار صنایع دستی ارمنستان-ورنیساجبازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یكشنبه) در نزدیكی میدان جمهوری تشكیل می‌شود و یكی از جاذبه‌های گردشگری و محبوب جهانگردان است. در این فروشگاههای صنایع دستی، شما می توانید سوغاتیهای متفاوتی ساخته شده از چوب،سفال،سنگ اوبسیدیان،همچنین ظروف سفالی سنتی وجعبه های مخصوص بازار ورنیساججواهرات، عروسکها وانواع واقسام متفاوتی از صنایع دستی، پیدا کنید.

سوپرمارکتهای غذا فروشی در ایروان

سوپرمارکت ساس

سوپرمارکت ساسمسافران ایرانی برای خورد و خوراک در ارمنستان به هیج مشکلی بر نخواهید خورد زیرا تقریبآ هر چیز که در ایران موجود است در ارمنستان نیز یافت می شود آب شهر ایروان (آب لوله کشی) خوراکی است برای خرید خورد و خوراک توصیه می کنیم از سوپر مارکت های ۲۴ ساعته استفاده کنید زیرا در این سوپرمارکت ها قیمت هر جنس بر زیر آن قید شده است که این کار شما را آسان تر خوا هد می کند. لازم به ذکر است که سوپرمارکت ساس صرافی دارد و پول ایرانی هم قبول می کند.
ایروان، خیابان ایساهاکیان شماره ۳۵
+تلفن: ۳۷۴۱۰۵۴۹۰۵۴

ایروان، خیابان ماشتوتس شماره ۱۸
+تلفن: ۵۳۹۳۹۹۳۷۴۱۰

ایروان، خیابان تومانیان شماره ۳۱
+تلفن : ۳۷۴۱۰۵۳۹۳۱۵

 

سوپرمارکت ایروان سیتی

سوپرمارکت ایروان سیتیدر ایروان فروشگاههای بزرگ وتعداد مغازه های زیادی وجود . خریدهای شما را از سوپر مارکت سیتی که نزدیک میدان اصلی شهر استمی توانید انجام بدهید چرا که قیمت مناسب دارد .
ایروان، خیابان تیگران متس، شماره ۱۰

تلفن : ۳۷۴۱۰۵۲۲۸۷۳ +

 

سوپرمارکت کرپاک

سوپرمارکتهای غذا فروشی در ایروانسوپرمارکت ستاربرای خرید خورد و خوراک پیشناهد می کنیم از سوپر مارکت های ۲۴ ساعته استفاده کنید زیرا در این سوپرمارکت ها قیمت هر جنس بر زیر آن قید شده است که این کار شما را آسان تر خواهد می کند.
ایروان، خیابان ماشتوتس شماره ۴۲(تقاطع ماشتوتس و تومانیان)
تلفن : ۳۷۴۱۰۵۸۹۳۴۳+